2007. május 25., péntek

Web +

Ma reggeli és egy kevés ujságolvasás után nekiláttam a web oldalt frissíteni minden rendelkezésemre álló információval. Ebédre meglettem. De ennek a munkának sincs soha vége mint a háziasszonyokénak, mindig összegyűl a mosni, takarítani és mosogatni való :) Ebéd után kifizettem a netről a Vodafon mobil számlám. Már rég motoszkál bennem a Zapp szolgáltató egyre érdekesebb húzásai. Pl a Vodafon nem kér átutalási illetéket bankkártyás fizetés esetén (web felületről), a ZAPP pedig (aki mivel kisebb szolgáltató és klienseket kellene szerezzen) elkér 1 USD-t ugyanazért a szolgáltatásért. Még akkor is megéri mint, a város közepén levő egyedüli irodájuk előtt parkoló helyet keresni (na meg bemenni Váradra) - mert csak holmi exotikus bankoknál lehetne még fizetni, amelyeknek átlag csak Bukarestben van kirendeltségük. A tavaly amikor a ZAPP-al szerződést kötöttem - így van állandó netem, igaz csigalssuságú - az állandó net 9 USD volt, rá kb 2 hónapra mivel egy keresett szolgáltatássá vált felemelték az árát 9,99 USD-re, mára ugyanaz a szolgáltatás 11,99 - hát ez igazi piacgazdaság: ha egy termék iránt van kereslet akkor MEGEMLJÜK az árát és többet nyerünk (csak nem klienseket mert azok tovább álnak). Délután készülés 2 Bibliaórára, majd látogatás Nyüvedre és este Tamásiba leszek.

Nincsenek megjegyzések: