2007. június 1., péntek

Rohangálás + béka


Reggel korán elmentek a testvérnők a Hargitára Női Csendes napra. Uram áld meg őket! Én is indultam velük egyszerre Biharra, átvenni a békát. Nos ez nem egy kétlábú ugráló jószág, ... hanem egy kétütemű, egy bunkós, motoros sulykoló gép (azért ez is ugrott jókat :). Miután beindult a munka (köveket vertünk a földbe homokkal vegyesen - ez a töltés az alap alá) beszaladtam Váradra egy jó néhány gyerekkel mert ma volt a GYERMEKNAP. Lassan haladtunk a munkával mert megszakított mind egyre az eső (ami a földjeinknek jól fogott amúgy). Délben nagy meglepetésemre meglátogatott TM-ról egy technikus a ZAPP-tól. Nem rég (még lehet emlékeztek rá) sajnos rosszat kellett mondjak róluk, ma félig jót. Kedves, megértő és a szakmájához is értő, ráadásul magyar (tényleg ritka az ilyen együttes) fiatalember méregette a jel erősségét. Arra a következtetésre jutottunk, hogy minden beállítás jó, még egy antenna se segítene sokat és így kell kínlódni az időjárási viszontagságokkal, ahogy lehet - amíg vagy nem tesz a ZAPP közelebb egy antennát, vagy nem lesz jobb szolgáltató a közelben. Délután még békáztam vagy két órát, majd hazahoztam a gyerekeket Váradról. Este Bibliaóra Nyüveden és Tamásiban. Uram köszönöm, hogy bírtam én is, meg a fék és a gázpedál is!

Nincsenek megjegyzések: