2008. június 11., szerda

Építés és rombolás

Hétfőn miután a betegeket meglátogattam Tamásiba elindultam Biharra. Nekifogtam falat törni. Régi típusú beton tégla falat, hát nem ment könnyen - holnap teszek fel egy képet az elért eredménnyel. Lassan kezd megindulni a gyülekezetnél az építkezési munka és ezért kezdtem neki az ajtót kitörni. Kedden megint Biharon voltam előbb a már múltkor elkezdett szennyvíz elvezető rendszert tovább építeni. Befejezni most se sikerült, mert a gazda - amúgy jó barátom a gyülekezetből - rosszul érezte magát és haza kellett menjen lefeküdni. Utána tovább törtem a gyülinél: itt a kép. Én meg mentem a gyülekezethez törni tovább a falat. Délután egy ablakOS rendszerű Laptopot bütyköltem, közben rájöttem idehaza is jól működik a Vodafon 3G-s Mobil internetje.

Nincsenek megjegyzések: