2008. július 19., szombat

29. hét

Próbálkozom heti összefoglalóval. Hétfőn Váradon voltam bevásárolni a nyüvedi gyülekezet részére új kémény elemeket. Édesapám is kihoztam hozzánk és nekifogtunk a favágásnak. Kedd délutánra végeztünk a télirevaló aprításával és összerakásával. Délután Biharon voltam és több családot is meglátogattam. Szerdán és Csütörtökön az autón dolgoztam, szegényebb lett egy néhány rozsda folttal és gazdagabb egy néhány pöttyel. Szerda este Imaóra és bizottsági gyűlés. Csütörtök délután újabb két családot látogattunk meg, Sárika énekórán is volt Biharon. Este Bibliaóra volt Biharon. A hét folyamán reggeliben a kertben is dolgozgattunk reggelibe - mert akkor lehet csak a nagy meleg miatt. Pénteken délután Nyüveden és Tamásiban Bibliaóra, majd testvéri óra. Vasárnap délelőtt Úrvacsora osztás lesz, délután pedig Aratási Ünnepély.

Nincsenek megjegyzések: