2007. október 11., csütörtök

BLK 2 + Iroda

Szerdán reggel még Egrespatakon voltunk, jó alkalmunk volt amikor beszámoltunk az életünkről és a szolgálatunkról, majd imádkoztunk egymásért. Egy tanulmánnyal is ismerkedtünk ami a vezetésről szól. Délután értem haza, egy keveset készültem, majd törekvők órája volt, imaóra és közösségi. Általában délután és estefel indul be az élet errefel. Csütörtökön az irodában dolgoztam, a megyei tanácshoz nyújtunk be egy támogatási tervet, hogyha támogatnánk valamivel a bihari építkezéshez. Egyébb papírmunkával is le voltam maradva - ez a sok rohangálás eredménye. Délben beszaladtunk Váradra és Evódiát elhoztuk hozzánk. Délután tovább dolgoztam a tervezeten és készültem az esti Bibliaórára. Este Biharon voltam Bibliaórán, majd meglátogattunk egy családot, ahol a családfőt a mult hét Pénteken elütötte egy autó. A férfi a kórházban van, elég kritikus állapotban, a családdal együtt imádkoztunk.

Nincsenek megjegyzések: