2007. október 17., szerda

OS + közösség

Hétfőn egy DELL gépet rendeztem, kapott egy KIWI fejlesztésű LINUX OS-t, frissítettem az ABLAK OS tűzfalat és a vírusírtót is. Délután elmentem Aradra, hogy a gépet az internetre is csatlakoztassam és egyébb beállítások elvégezzek helyben. Kedden hajnalban indultam Szatmárra, Tamási mellet integettem de nem vettek észre az otthoniak (a busz meg nem állt meg). Szatmáron másik két lelkipásztor testvéremmel találkoztunk, együtt imádkoztunk és beszélgettünk. Este itt is belenéztem a helyi számítógépbe, de hely nem volt rajta egy új OS-nek, nállam meg nem volt egy Ablak OS install CD így nem nagy eredményt értem el (majd máskor). Szerda reggel romantikus módon (autóstoppal utaztam haza), s közben arra gondoltam, hogy azok a régi szép egyetemista évek, hogy elrepültek :( . Találkoztam egy orgona felújítóval is, hátha szükség lesz rá a környéken, rendes embernek látszik.

Nincsenek megjegyzések: