2008. március 14., péntek

2x Történelem: Net

1998-ban költöztem Vajdahunyadra, miután befejeztem a Teológiát. A városban egyetlen Dial-up-os Internetes cég volt, én lettem a 35. kliensük. Később ezt a céget felvásárolta az RDS és így lettem az ő kliensük. 2004-ben már kibírhatatlan lett a Romtelecom ára és egyre több szükségem lett az Internetre és így egy helyi Wireless hálózatra cstlakoztam eleinte egy USB adapterrel majd egy Access Point segítségével. Ennél a cégnél 34. kliens voltam. 2006-ban költöztünk Tamásiba és itt nem volt nagy választék ... így a Zapp kliense lettem. Nem volt valami gyors (max. 153 kbps) és megbízható sem, időjárás jelentésnek is bevált volna :) mindig tudtam ha felhős az ég. Nos egy pár hete vettem egy YAGI antennát és a net stabilizálódott és a maximális sebességgel működött szinte mindig. Errefel megérkezett az ADSL... hát ezt nem lehetett kihagyni, mert 20x gyorsabb mint a Zapp. Ha valakit érdekel van egy eladó ZAPP antennám!

Nincsenek megjegyzések: