2008. március 18., kedd

Egészség & kocsijavítás

Hétfőn nem volt suli - valami pedagógia kör volt a tanároknak, így reggeliben még picit lustiztunk, majd reggeli után bementünk Váradra. Meglátogattuk édesanyámat és rendeztük az összegyűlt papír dolgokat is (pl. lemondtam a Zapp előfizetést - ha már úgy se használom). Délután 2-7 -ig a Reumatológus ajtója előtt vártam, s arra gondoltam a mennyországba nem kell majd ácsorogni s reumások se leszünk: HALLELUJAH! Tovább kell szedjek valami gyulladás gátlót és egy hónap múlva kell jelentkezzek új analízissel ellenőrzésre. Estére kifárasztott a sok ülés. Kedden reggel nekifogtam a már sokat hanyagolt kocsijavításnak. Hát meglett, de mi módon ...? Eltörtem egy csavart a lengéscsillapítón, és egy 12 mm menetes csavaron 4 helyen vertem szét a menetet mire minden a helyére került. De hála az Úrnak meglett. Este 7-től közösségi alkalmunk volt Biharon, jó légkörben imádkoztunk gyülekezetünk dolgaiért, a fiatalokért és a sorba kerülő családokért.

Nincsenek megjegyzések: