2008. szeptember 17., szerda

Munka és csendesség

Kedden szerelői napom volt Biharon. Vissza kellett tenni a fűtőtesteket a WC-kbe mert most már le van csempézve és nemsokára lesz festve, meg a bútorok is készülnek. Az emésztőgödör teljesen be van fedve, tehát ha a belső szereléssel is megleszek, akkor működőképes lesz - már várjuk azt a napot. Mivel a gázt is bekötötték a múltkor, így én is bekötöttem a gázkazánt. Lesz egy új gyermek termünk is, oda szereltem fel egy fűtőtestet - ide még kell egy későbben, amikor a gipszkarton is a helyére kerül. Picit így várunk egymásra a mesterek a munkával, ami a zsúfolt programunk miatt is alakul így. Délután még egy testvérnőnek segítettem egy konyhai kagylót elköltöztetni - könyebb volt leírni, mint megcsinálni :) Este meg egy számítógép hálózatot próbáltam meg életre kelteni, kevés sikerrel - kb. a drótok a hibsak. Hát ... estére megfájult a hátam, rég nem volt ilyen napom. Szerdán az irodában dolgoztam, imádkoztam és készültem - fizikailag pihenés volt ez a csendesebb nap. Este imaóra, majd bizottsági. Közben jönnek a bejelentkezések a leány konferenciára, úgy néz ki lesz vagy 70 leány az alkalmon, kérlek ezért is imádkozzatok.

Nincsenek megjegyzések: