2008. szeptember 29., hétfő

Rohanás

Hétfőn délelőtt egy kevés pihenés után takarítás a leány konfi után. Este IFI volt Biharon, szeretnénk ősztől két 2x7 tanulmányi csoportot indítani (néhai BEE anyag) egy fiú és egy leány csoportot. Kedden Váradon voltunk ilyen olyan papírokat intézni. Szerdán megint Várad, vendéget vártam volna, de nem jött, így az édesapámék lakásába cseréltem le egy fűtőtestet. Este Imaóra Tamásiba. Csütörtökön Diószegre mentem, Fazakas György barátomékhoz széjjelnézni, hogy megvegyük a fűtéshez való dolgokat, kora délutánig Váradon voltunk vásárolni. Délután egy beteg testvért látogattam meg, majd Bibliaóra Biharon. Pénteken sikerült Váradon a fürdőszoba felujjítást befejezni és elrohantam a fogorvoshoz. Délután betont is öntöttünk Tamásiba, pedig nem is volt különösen tervbe véve. Este Bibliaóra Nyüveden. Majd a szerdára esedékes vendég látogatott meg minket váratlanul. Szombaton beton öntés Biharon - közmunka, kora délután IFI óra tamásiba, majd IFIházas a bihariakkal. Vasárnapra esett a rohanás csúcsa: reggel Bihar, gyors ebéd, Mihályfalván Hálaadó Ünnepély a kultúrházban, este 6-tól összejövetel Tamásiba - na az utolsóról elkéstem (de idejében megérkeztem mégés, hogy prédikáljak). Hétfőn édesapáméknak segítettünk tengerit szedni, délután még Biharon is dolgoztam egy keveset a szenyvíz levezetőn, majd a fiukkal 2x7 csopi. Egy darabig még mókuskerék program lesz. Uram adj kegyelmet és erőt nekem.

Nincsenek megjegyzések: