2008. október 9., csütörtök

Mókuskerékben

Rég nem írtam - közben olvasgattam mások blogjait, ami persze könnyeben, mint írni. Volt majdnem 2 napunk a Barnabás Lelkipásztori Közösségben, ami csendesen és hasznosan telt el. Csütörtöktől nekifogtam Diószegen a központi fűtésnek, kora délutánig dolgoztam, majd a gyülekezeti dolgokat is rendeztem. Vasárnap Biharon Úrvacsoraosztás, majd látogatás Kovácsiba, délután meging Bihar. Vasárnap délelőtt került a sor Juhász Johanna (JJ) bemutatására is, csendes és aranyos kis leány. A mi leányunk először megharagudott amikor meghallotta az újszülött nevét, mert hogyan merték elvenni az ő nevét :) . Hétfőn Váradon voltunk rendezgettük a dolgainkat, délután a betegeknél családlátogatás és Úrvacsoraosztás, majd a bihari fiukkal 2x7 csopi. Kedden nagy napom volt, reggeltől éjjelig Diószegen voltam a fűtést akartam befejezni. Hála az Úrnak sikerült, két helyen csepegett elősször, majd miután kicseréltem egy tomítő gyűrüt és újratekertem egy kenderezést ez a probléma is megszűnt. Szerdán pihengettem, autót javítottam és az irodámban dolgoztam, este imaóra és közösségi.

Nincsenek megjegyzések: