2008. október 15., szerda

Zsúfolt hétvége

Pénteken megint Váradon voltunk, majd este Nyüveden és Tamásiban Bibliaóra. Pénteken értesültem róla, hogy megtalálták Centye Ilona tv.-nő földi maradványait, több mint 2 hónap után. Szombaton Biharon voltam, a gyülekezetnél dolgoztam a központi fűtés utolsó fűtőelemét tettem fel. Egy kisebb csapat földet hordott és egyengette a hátsó udvart, két fiatal ember pedig az imaház padlásán helyezett el egy újabb réteg üvegvattás szigetelést. Ha az Úr megsegít, akkor nem sok van már hátra, hogy kész legyen az új épület rész. Vasárnap délelőtt Nyüveden voltam Úrvacsorát osztani, ebéd után temetés. Sokan eljöttek a faluból és a távolabb lakó rokonok közzül is, a gyász Istentisztelet a háznál kezdődött Református módra. Új lelkésze van a Nyüvedi egyházközösségnek Szigeti Ferenc személyében - Dénes István barátom Élesdre költözött (sok erőt neked az új szolgálati helyeden). A gyász Istentisztelet az Imaházban folytatódott, a Paptamási énekkar is szolgálat, majd a tetmető kertben álltunk meg. Este idehaza volt hálaadó ünnepély, csak két gondolatot emelek itt ki a 2 Kor 2:14-ből: 1. a hálaadás nem szabad csak a földi dolgokra korlátozódjon 2. a hálaadás nem csak arról kell szóljon amit kaptam, hanem arról amit én adtam.

Nincsenek megjegyzések: