2008. október 10., péntek

Nagytakarítás

Tegnap nagytakarítás volt a gyülinél, a testvérnők összefogtak és ablakot mostak stb. így készülünk lassan a vasárnapi Hálaadó Ünnepélyre. Én is segítettem egy keveset, majd takarítottam a villanyszerelő dolgaim között, nem sikerült még megoldjam a 220 V-os stabilizátort amire egy barátomnak nagy szüksége lenne (legalább azt már tudom melyik út nem járható technikailag - ez is valami). Ezután a kertben kaszáltam és meggyújtottuk a száraz füvet. Közben megérkeztek a fiuk akik a tetőt festik, íme: A délutánba még épp belefért egy családlátogatás, majd bibliaóra Biharon. Este még ellátogattam rövíden egy családhoz. Alec egy régi barátom sok sátor táborban volt angoltanár amíg vajdahunyadon laktunk, ő látogatott meg minket ezelőtt 2 héttel, most kiteszem a képet vele.

Nincsenek megjegyzések: