2008. október 19., vasárnap

A hét második fele

Csütörtökön megint Váradon voltunk és kilométereket tettünk meg, hogy egy könyvet megkeressünk ... sikertelenül. Végül Vajdahunyadról faxolták el :) Édesanyáméknál is voltunk, ott most már a csempézés van folyamatban - nemsokára jön az én részem: a víz és a villany szerelés. Este Biharon voltam Bibliaórán. Pénteken az irodában dolgoztam, egy villamos gépet szedtem szét, majd készültem az esti szolgálatra. Szombaton közmunka Biharon, kiegyenlítő beton öntés és egyéb sajátos munkálatok. Picit féltem mert a fiatalok a hétvégén nem voltak idehaza - Nagyváradon országos IFI konferencia volt, de hála az Úrnak szép számban eljöttek a testvérek és délre meg is lett a beton öntés. Én még maradtam, mert a férfi WC-ben szereltem, a villanyszerelő tv is dolgozott még külön. Így délután elmondhattuk szépen haladtunk, igaz még van felszerelni való kagyló és a bútor sincs még kész, de ha az Úr kegyelmes lesz, meglesz idejében. Vasárnap Tamási napom volt, reggel a szolgálattevőkkel találkoztunk, majd Imaóra, Igehirdetés és Úrvacsoraosztás. Délután egy testvérnőnél voltam családot látogatni és imádkozni, majd a délutáni összejövetel következett. Ma volt egy informális bizottsági gyűlésünk is, ezeket szeretem igazán - ez azt jelenti, hogy nem siettünk haza a gyülekezetből és beszélgettünk még a községünket és gyülekezeteket érintő ügyekről. Számomra öröm, hogy közösségünk lehet csak úgy spontán és nem csak a beütemezett hivatalos formában.

Nincsenek megjegyzések: