2007. szeptember 12., szerda

Fél hét

Rohan könyörtelen az idő, mondja az egyik temetési ének - s igaza van; amúgy a héten még temetés is lesz Kügyön, meghalt egy idős testvérnő. Pénteken 1-től lesz a temetés. HÉTFŐn nagy takarítás volt, készültünk a kerületi missziós konferenciára, s égettem a szemetet is. Délután Biharon voltam a betegeknél Úrvacsorát osztani és családokat látogatni. KEDDen bejöttünk Váradra a dolgainkat rendezni, délután az öcsémnek voltam az IT szakértője és felújítottuk egy kicsit a számítógépét. SZERDÁn gyülés volt az ECCE HOMO alapítványnál a karácsonyi gyermek misszót megbeszélendő. Édesapámmal is elbeszélgettem - amire ritkán jut idő, lévén hogy mind a ketten szintre mindig rohanunk. Délután megyünk haza, este Imaóra és Közösségi lett volna, de helyette énekóra a temetésre készülve. Apropó temetés, Pénteken Biharon is temetés lesz 3-tól, meghalt egy idős paralizált testvérnő akinek hétfőn még Úrvacsorát adtam.

Nincsenek megjegyzések: