2007. szeptember 5., szerda

Hát mégse ...

Sokmindnet nehezen kap meg az ember, s meg is kell harcoljon érte. Én sokszor hajlamos vagyok talán a lehetetlent is megpróbálni, ha nekem fontosnak tűnik a cél. Azt is tanulnom kell viszont, hogy mikor mondjak le - ez alázattal jár, ami számomra egy életre szóló harc. Több ok volt - amiket nem részletezek itt, ami végül azzal járt, hogy eldöntöttem nem megyek. Másnap reggel jön a telefon: temetés lesz Szerdán Biharon. Örültem, hogy idejében lemondtam ... Szóval ez úszott maradt a meló, nekifogtunk Hanni szobáját kifesteni ha már új bútor kerül bele. Hogy mikor lesz kész?.... jó lenne tudni ha az Úr megsegít lehet a héten és akkor lesz egy kép is róla. P.S. Borzási Istvánnak - amikor a nyári programunkat elterveztük azt se lehett tudni lesz -e egyáltalán HR pásztori hét? Ezért más programunk volt és az idén nem tudtunk személyesen részt venni - sajnálom. Ha az Úr megsegít legközelebb.

1 megjegyzés:

Borzási István írta...

OK, Zsolt. De tervezd be a jövő évre!!!