2007. szeptember 25., kedd

Vasárnap-Hétfő

Délelőtt Biharon voltam Bibliaóra volt tartva, a missziós látás volt a téma - mintegy folytatása a szombati konferenciának. Ebéd közben egy ADSL modemet is próbáltam instalálni, de nem ment - mert elromlott a hálózati kártya. Délután a kovácsi gyülekezetet látogattam meg, majd 5-től visszajöttem Tamásiba. Kedves vendégeket vártunk és meg is érkeztek: Asztalos Imre tv M.o.-ról és társai, a Lupényból áttelepült Szabó család 2 férfi tagja és egy másik testvér, aki a szüleimnek két évtízedes jóbarátja. Hétfőn szabadabb napom volt, délelőtt inkább olvasgattam és az irodában kuksoltam. Délután készültem Ifi-re, majd átmentem Biharra, előbb felmértem az új épületette és igyekeztem összeírni mi mindenre lessz szükség a központi fűtéshez, majd 7-től IFI. Beugrottam rövíden két családhoz is majd, egy új hálózati kártyával sikerül az ADSL modemet is beüzemeljem - kb. a villanyáram ingadozás verte ki a régi háló kártyát. Olyan későn értem haza, hogy nem volt erőm blogot írni.

Nincsenek megjegyzések: