2007. december 19., szerda

2x Várad

KEDDEN délelőtt itthon voltam, és a feleségemmel beszélgettünk imádkoztunk. Délben igyekeztünk Váradra és bevásároltunk az Ünnepekre, megvettük a bővebb családnak is az ajándékokat. Megvettem a UPS-t és a hangfalakat a bihari gép számára is. SZERDÁN megint Váradon voltam, hogy kihozzam a még ott maradt karácsonyi csomagokat. Közben benéztem a belvárosi gyülekezet felújított imatermébe is. Hangulatos és modern, bővebb hely jutt egy személyre, igaz így kevesebben férnek el - de van egy plusz karzat, ha láttok a netten képet róla, küldjetek nekem is linket, hogy kitegyem. Biharon is megálltam és lefényképeztem az ajtókat ablakokat, íme:

Ez lesz majd az udvar:Este tamásiba leszünk és Fazakas György lkp. és családja Diószegről a vendégünk.

Nincsenek megjegyzések: