2007. december 14., péntek

Elszaladt napok

CSÜTÖRTÖK reggel elkezdtem szervezni a gyerekek karácsonyi csomagosztó programját, beszéltem tamásiba az iskola vezetőségével és a tanító nénikkel. Délelőtt cipész programom is volt, megragasztottam Sárikának az egyik csizmáját, majd megjavítottam az én bakkancsomon a zipzárt (Sárika meg megvarta, hogy máskor ne is szaladjon le). Délután készültem, majd mentem Biharra, az Imaóra előtt még benéztem egy családhoz is. Este az egyik bihari fiatal barátomnak installáltam egy Kiwi-t, ez se fut túl gyorsan a gépén, de stabilabb mint az ablakOS rendszer. PÉNTEKEN kovácsiba is elmentem, mert ott is szeretnénk megajándékozni az iskolás gyermekeket - a nagyváradi fiatalok egy csoportja egy báb előadással is készül. Hála az Úrnak úgy néz ki minden rendben a beosztással, imádkozunk az Úr áldja meg az alkalmakat. Szerettem volna gey pár képet készíteni a bihari gyülibe felszerelt új ajtókról és ablakokról, de mivel nem értem utol a kapukulcsot most, ez elmaradt. Imádkozzatok Juhász Sándor testvérért, ő a gyülekezet gondnoka, több mint két hetet volt korházban, az Úr erőssítse és gyógyítsa meg. Este Bibliaóra Nyüveden és Tamásiba, majd testvéri óra.

Nincsenek megjegyzések: