2007. december 10., hétfő

Szolgálat

Ma délelőtt Nyüveden voltam, elég jó meleg volt a gyülibe, Imaóra után, Igehirdetés majd Urvacsoraosztás követett. Itt a testvérek jól kihasználják az alkalmat, hogy a lelkipásztor náluk szolgál és ilyenkor minden rám vár. Az összejövetel után elbeszélgettem a gyülekezet vezető testvérrel is. Tamásiba felvettem a családot és bementünk Váradra, ritkán van együtt a család szüleimmel - bár elég közel vagyunk mostanában. Ma sikerült együtt ebédelni és jól elbeszélgettünk, meg a nagyszülők is örömüket lelték az unokába. Délután a Belvárosi Gyülekezetben szolgáltam, egymás után kétszer - még mindig nincs kész a felújjítási munkálat az imaház belterében, de meglesz jövő Vasárnapra. Este más szolgálat következett, egy kollégának kifüstölt a gépe és egy Kiwi-t tettem fel az új gépére. ... s láss csodát az SCSI CD-ROM felinstalálja az Ubuntu-t de nem ismer fel utánna egy szál CD-t se (talán nem működik az auto mount), a nyomtató és a scaner működik (ez utóbbi ritka dolog a Linux alatt). De hogy legyen mivel bajlódni, hát sehogy se sikerült SKYPE programot installálni, pedig nagy szükség lett volna rá.

Nincsenek megjegyzések: