2007. december 11., kedd

Jurnal-tól Jurnal-ig

Ez volt a mai napom. Reggel 7-kor ébreszt a rádió és kezdődik a "Jurnal", este pont akkor feküdtünk amikor meg a késő esti kezdődött ... közte ... Reggel igyekeztünk megint bemenni Váradra, hogy elhozzuk a körzet részére a cipősdobozokat - karácsonyi csomag gyerekeknek. A feleségem amíg a piacon vásárolt én tovább bütyköltem az esti Linuxot. Épp idejében értünk haza, Sárika ment szülő értekezletre én tüzet raktam stb. A koradélután hamar eltelt ... 6-tól női kör volt Biharon, közben én egy testvért látogattam meg rövíden, majd IFI 7-től. Este még az egyik kereket is ki kellet cseréljem a Bihari sárban. S, hogy miért pont Jurnalt hallgatok, lehet kérdezi valaki, ... hát az anyaországi politika nem érdekelt miután rájöttem,úgy 15 éve hogy nem Torgyán befolyásolja a mi életünket, hanem inkább Iliescu (mondjuk).

Nincsenek megjegyzések: