2008. február 14., csütörtök

Az élet megy tovább

Két hét evangélizáció után, ami a körzetben volt - s ezek szinte ünnep napoknak számítottak, eljött a hétköznapok ideje. Mostanában csak jártam a kocsival, de javítani nem nagyon kellett - már ami a mechanikai részeket illeti, mert a féket egész januárban pockoltam - végül is sikerrel. Az elmúlt héten elkészítettek egy szerszámot ami a cserét segíti, így most kezdődhetett a meló, egy másik szerszámot kölcsön kértem, majd ezt is lemásoltatom. Most egy alsó pivot-ot cseréltem ki (magyarul talán :dió), már írtam itt talán, hogy sajnos technikailag se magyarul se románul nem igen tudunk mi erdélyiek. Hálás vagyok az Úrnak, hogy megőrzött - a pivot még bírta volna (de ha már szétszedtem, akkor kicseréltem), de rájöttem két "bucsa"-t kell még kicseréljek az alsó tartó karon, ez inkább zajt csinál és a többi alkatrészt feszíti, de nem visz az árokba - imádkozom ezért. Miután összeraktam indultam Biharra IFI-re, ma a Second Chance - filmet néztük meg és jól elbeszélgettünk a gyülekzeti életről, majd imádkoztunk.

Nincsenek megjegyzések: