2008. február 21., csütörtök

Újra itthon

Szerdán picit többet szerettem volna pihenni, de fáradtan ébredtem, hisz ez volt a harmadik éjszaka amit nem otthon töltöttem. Dél fele értem haza szeretett családom körében. Sikerült felállítsam a Zapp antennát - igaz egyelőre csak ideiglenes felfüggesztéssel. Amúgy csoda volt ahogy már rég kerestem egy ilyet, és most megkaptam olcsóbban mint bármikor, s ráadásul a cég vezetője hívő ember! Úgy tűnik 2 napi netezés után, hogy kb. 2x-3x gyorsabb a net és sokkal stabilabb. Így jelenleg a lehetőségekhez képest jó netem van 17kB/s átlag 13 USD-ért. Szerdán este Asszonyvásárán szolgáltam, egy kisebb közösség sok hallgatóval, az Úr áldja meg a testvérek munkáját. Csütörtökön sikerült az antennát rendesen felfüggeszteni és egyéb irodai melót is végezni. Este Bibliaóra Biharon.

Nincsenek megjegyzések: