2008. február 17., vasárnap

Zsúfolt hétvége

Miután nálunk lejártak az evangélizációs alkalmak, most következik, hogy én szolgáljak több fele, ahova hívtak. Amint egyik bizottsági tag fogalmazott "a kölcsön prédikáció visszajár". Csütörtökön Mihályfalván szolgáltam, zsúfolásig megtelt a kis imaház, elég hosszú lett az ifjúsági program, de vágyakozó szívű embereket láttam a hallgatóság körében, így az idő hamar telt - többen jelezték, hogy kérik imádkozzunk értük. Az Úr áldja meg itt is a testvérek fáradozásait! Este a vacsoránál jól elbeszélgettünk, majd "tekertem" haza fele. Pénteken délelőtt készültem, meg az irodában ültem egy keveset, majd irány Várad. Jó koradélután lett mire elrendeztünk több mindent és a szüleimhez értünk, ott ebédeltünk, majd egy kis pihenés és készülés után mentünk Szentjánosra. Tavaly is szolgáltunk itt, most is tele volt az imaház és érdeklődéssel fogadták a hirdetett igét. Vacsorára Szilágyi Laciék voltunk hivatalosak - régi ismerősök. Szombaton főleg idehaza voltunk és készültünk Vasárnapra, délután pedig a gyülekezet énekkarával együtt mentünk Pelbárthidára. Itt Visky István a Református lelkész (Visky Ferencz unokája), ő is szolgált nálunk az imahéten, most pedig visszahívott minket. Melegszívű emberek, de fagyos egy templomuk van - nincs benne semmi fűtés, mi meg már elfelejtettük (tavaly márciusban is voltunk itt szolgálni), így egyesek jól megfáztak. De az emberek is örömmel fogadták a szolgálatot. Vacsizni meghívták az egész énekkart, vagy 25 embert - hát finom volt minden, és még maradt is, szóval tényleg szeretettel készültek.

Nincsenek megjegyzések: