2008. február 7., csütörtök

Tamási evangélizációs hét

Hétfőtől Tamásiban folytatódott az evangélizálás. Jó látni, olyan arcokat akiket érintett az Ige Biharon, s eljöttek itt is az Úrra figyelni. Délután még átmentem Biharra egy családot meglátogatni és egy gyengélkedő számítógépen segíteni. Este Beniamin Costea tv. prédikált románul s én élőben fordítottam magyarra. Ez premiernek számított, mert angolból sokszor fordítottam már, de románból még eddig nem emlékszem, hogy sor került volna rá. Elő igehirdetése és pontosan megfogalmazott üzenete volt Beni fr.-nak, elnyerte a magyar hallgatók tetszését is. Bárcsak adna az Úr maradandó eredményt is. Kedden déltől ismét Biharon voltam, Úrvacsorát vittem két beteg családnak és meglátogattam egy másik beteg családot is. Este Boros Gyula volt a vendég Igehirdető, az egyre növekvő hallgatóság előtt a helyes látásról beszélt: Bartimeus meggyógyítása kapcsán.

Nincsenek megjegyzések: