2010. június 28., hétfő

Mi mindenre nem jó a blog?

Több blog író társam megjegyezte már, hogy írásaink valamilyen formában saját magunknak is szólnak. Például egy év végén vissza lehet nézni a fontosabb eseményeket – és most lehet nevettek :) jogosan, mert ha nem írtam le, akkor nincs mit visszaolvasni. De van egy másik tapasztalatom is, ellátogatunk olyan ismerősökhöz, akikkel ritkábban találkozunk és kérdik: na mi még történt veletek? Ilyen például a vajdahunyadi volt szomszédunk, akik amúgy románok, de négy év távlatából is jó barátaink. Mire én: gyere mutassam meg és kinyitom a saját blogomat és a történetekhez ott van a képes album is.

Nos az utóbbi időben több minden történt amiről be akarok röviden számolni. A következő napokban majd részletezem is kissé.

Május végén és Június első hetében evangélizálás és bemerítés volt Biharon a Baptista Roma Gyülekezetben.

Paptamásiban volt egy eljegyzés Június 5.-én Kerekes Béla és Kocsis Orsolya voltak az ünnepeltek.

Június 12.-13. között Biharon a házasoknak tartottunk hétvégi konferenciát. Mi is megérdemeljük vagy nem? Tartottunk már a körzetben az elmúlt 4 év alatt Regionális Ifjúsági Konferenciát, Leány Konferenciát és Fiú Konferenciát, most a házasokon volt a sor. Egy áldott alkalmunk volt, előadóink voltak Varga György lkp. és felesége Anikó Érdől (M. o.).

Majd áhítat írással voltam elfoglalva – ha megérjük jövőre megjelenik majd a Szövetségünk hivatalos kiadványaként, imádkozom, hogy sokaknak legyen hasznára és Istennek dicsőségére.

Június 27.-én Paptamásiban egy áldott eseményre került sor, a nagyváradi ének-zenekarral közösen előadtuk a SÁMSON oratóriumot, a zsúfolásig megtelt terem előtt, majd Sámson életéből kiindulva hirdettem a Jóhírt.

Mint láthatjátok eseménydús volt az életünk és áldásokban volt részünk, amiért hála a mi Urunknak. Imádkozzatok továbbra is értünk és az Úr munkájáért amiben igyekszünk foglalatoskodni.

Ha ezen eseményekről a beszámolókat feltettem, akkor következik valami extra is. Várjátok csak ki. Remélem nem kell azért túl sokáig várni.

1 megjegyzés:

Maresz írta...

Kiváncsi vagyok:).