2008. január 7., hétfő

Első Vasárnap + Várad

VASÁRNAP Biharon voltam, délelőtt egy új Bibliaórai sorozatott kezdtünk: Ezsdrás könyvét. A Bibliaóra után jött az Úrvacsoraosztás, ilyenkor nem férünk bele a 2 órába, de nem is szeretem siettetni a dolgokat. Ebédre egyedül mentem, mert Johanna köhög és otthon maradt gyógyulni. Kovácsiban voltam délután, Igehírdetés és Úrvacsoraosztás után visszamaradt a gyülekezet testvéri órára, megbeszéltük az elmúlt év egyes részleteit és imádkoztunk az előttünk állóért. Este megint Biharon voltam, az Igehírdetésben is egy új soprozat kezdődött a 10 parancsolat. Komoly figyelmeztetés és üzenet mindenkinek. Este a gyülekezet pénztárosánál vacsoráztam és a banki könyvelést rendezgettük és néztük át. HÉTFŐN bejöttünk Váradra, a családi dolgainkat intézni és fizetni, volt egy rakás előfizetés és egyébb rendelések amiket a szövetségi központban rendeztünk. Ebédre kipróbáltuk az öcsém újévi ajándékát: a kenyérsütőt - illetve a termékét, a puha házi kenyeret. Délután családlátogatás és beteglátogatás Biharon majd IFI.

Nincsenek megjegyzések: