2008. január 10., csütörtök

Gyülekezeti dolgok

SZERDÁN kezdődött a gyülekezet takarítói feladatunk, sorba takarítunk és most az ránk került. Délelőtt az Irodában dolgozgattam, majd fűtöttem és készültem estére, meghívtak evagélizációs alkalomra Köröskisjenőbe. Délután nagy ködbe utaztam oda s vissza. A kis gyülekezeten nem voltak sokan de 9 hallgató volt, az Úr áldja meg őket igazi megtéréssel, a Gazdag Ifjú Hiábavaló Keresése volt az igehírdetés témája. CSÜTÖRTÖKÖN elmentem Nyüvedre felkeresni az iskolásokat és az ovisokat és megajándékoztuk őket egy karácsonyi csomaggal. Igaz kicsit későn, de jobb mint soha, pont annyi csomag maradt meg mint ahány gyerek volt. Útban hazafelé betértem két családhoz is látogatóba és egy zsák savanyúvizet is hoztam, mert már elfogyott. Délután Biharon Imaóra.

Nincsenek megjegyzések: