2008. január 5., szombat

Iroda + Imahét

Ha két napot az elmaradt gyülkezeti és ház körüli dolgokkal töltöttem, akkor Péntektől az irodára került a sor. Itt is összegyűlt a sok papír amit helyre kellet rakni, beszámolók és kimutatások amiket el kell készíteni. Senki nem írt helyettem leveleket, és volt egy pár amire válaszolni is kellett. Sor került egy kis kikapcsolódásra is, hogy elolvassak egy pár blogot - meg, hogy írjak az enyémbe is. Mivel még mindig sok az irodai munka többet nem szaporítom a betűket. Péntek este Nyüvedre mentem 6-tól imaórára, jó volt elbeszélgetni az elmúlt időről és átadni a köszöntéseket, majd együtt imádkozni. 7-től Biharon voltam, ahol a belső vakolás jól halad, és a központifűtéssel okozott faltörést, szépen bedolgozták az atyafiak, majd lehet a festésről is gondolkozni. Az imaórán átlagos volt a jelenlét és jó volt a lelkület. Este még egy személyes beszélgetésre is sor került amíg az énekkar is próbát tartott. Szombat este Kovácsiba, majd Biharon vagyok az imaórán.

Nincsenek megjegyzések: