2008. január 8., kedd

Saxofon javítás

Egy ideje már az autónk halad a felnőttévállás útján, és mint minden tini - válltja a hangját - mély öblösre, vagy ahogy egyik barátom fogalmazott szépen szólt a saxofonom: a kipufogóm. Amikor megnéztem, már régebben, egy lyukat láttam rajta - és morfondíroztam rajta, hogy be kellene valamivel tömni. De tegnap este Biharon a Saxofonból Helikon lett és úgy jöttem haza, hogy a bőgés nagyobb volt, mint a faluban akármelyik földművelési gép hangja. Reggel tehát dróttal összekötöztem a kipufogó két darabját és bementem Váradra, hogy megheggeszék. Meglett - egy régi jóbarátom Márh Endre segítségével, s ahogy mondani szokták szebben szól mint új korában. Visszafelejövet megálltam Biharon egy számítógépet bütykölni. Sikerült feltenni a Skype-ot egy Dual Core-os gépre amit eddig nem tudtam megoldani. Szatmáron egy régi barátom Stier Gyula ajánlotta figyelmembe az Automatix nevű programot, ami felinstalál több hasznos progit az Ubuntu alá.

Nincsenek megjegyzések: