2008. január 24., csütörtök

Rohanó napok

Kedden reggel nekifogtam kocsit javítani, s ilyenkor örülök, hogy van szerelő akna. Az egyik első fék már egy ideje vacakolt, novemberben új tömítő gyűrűket tettünk a fék hengerre, de ki volt kopva már az egész fék szerkezet. S most kellett vegyek egy új fék szerkezetet, ezelőtt 4 évvel amikor 2 helyről is 2 ilyen szerkezetet vettem, akkor 60 Ron-ba került egy. Most számolgatom az inflációt, hogy majd lesz vagy 100 Ron, s láss csodát 53 RON. Amíg a kocsit szereltem egy idősebb testvérnő rosszul lett, a feleségem bement a mentővel a korházba, így délután én igyekeztem betölteni a családanya szerepét: főzni és a házikat elkészítettni Hannival. S rájöttem arra, amit már rég tudtam, hogy milyen jó, hogy van nekem feleségem .... mert én kétbalkezes vagyok sok területen. Este egy család jött látogatóba hozzánk - de előtte már Sárika is hazajött :) Szerdán jött a hír, hogy a testvérnő jöbban van, imádkoztunk érte és a férjéért aki még nem hívő. Szerdán irodai meló volt, meg készülés, este imaóra, majd a közösségi alkalmon imádkoztunk a betegekért és a sorra kerülő evangélizációs estékért.

Nincsenek megjegyzések: