2007. november 18., vasárnap

Az Úr napja

Reggel idejében keltem és tüzet raktam, közben elbeszélgettem a gyülekezet gondnokával is - ő meg a gyülibe tüzelt. Az összejövetel előtt a szolgálattevőkkel beszélgettünk az előttünk álló dolgokról és a beosztásról. Imaóra után Igehírdetés, majd Úrvacsora osztás következett. Ebéd közben elbeszélgettem on-line, egy ausztráliába költözött jó barátommal. Nálluk este volt és jön a nyár, épp fordított nálluk a világ, de azért ők elég jól elhelyezkedtek és nem állnak fejjel lefelé. Jó volt hallani róluk, remélem nemsoká lesz blogjuk és akkor többet megtudok róluk. Az én blogomnak is, azért a KÖZÖSSÉG a célja, mert jó tudni egymásról és imádkozni egymásért. Bár egyre több kommunikációs eszköz áll a rendelkezésünkre, mégis egyre jobban el vagyunk idegenűlve egymástól, ez NINCSEN ÍGY JÓL. Ebéd után két családot látogattunk meg a gyülekezet vezető testvérrel, aktuális kérdéseket beszéltünk meg és imádkoztunk. A gyülekezetben jó volt délután az együttlét, és imádkozom, hogy Isten odahaza is folytassa a munkát. Nem elég, csak jó Vasárnapi igahallgatónak lenni.

Nincsenek megjegyzések: