2007. november 15., csütörtök

Még egy nap

Ma reggel egy picit sikerült jobban kipihenjem magam, úgy éreztem rám is fért - még nem jöttem helyre egészen a megfázásból. Délelőtt az irodában ücsörögtem, több on-line megbeszélésem volt - mostanában ritkán voltam a messengeren és már hiányoztak a barátaim. Olvasgattam is, tüzet raktam és készültem az esti szolgálatokra. Este imaóra, majd egy hosszabb lelkigondozói beszélgetés, utánna még a gyülekezet vezetővel beszélgettem és tervezgettünk. Este szomoruságomra nem ment a net, illetve akadozott mert Diószeg fele nagyon felhő volt az ég - erre csak reggel jöttem rá mikor láttam, hogy esik az eső. Nos nem igazán a net szomorított, hanem az, hogy be kellene már rég rodjam a tüzifám - ami a nyáron nagyszerűen kiszáradt, most meg nedvesedik, és nem kapok egy olyan száraz időszakot, hogy megszáradva hordjam be. Van bent is elég, amúgy de bent kellene legyen már az egész.

Nincsenek megjegyzések: