2007. november 11., vasárnap

Rohanó napok

Szombaton koradélutánig Biharon dolgoztam, sikerült felszereljem azokat a fűtőtesteket amelyek elő voltak készítve. Még maradt kettő, de azt csak akkor tudom majd feltenni, ha le lesz vakolva a fenti új kisteremben legalább a fűtőtestek helye. Most a vízpróba van, úgy néz ki nem folyik sehol a víz, ha minden OK, akkor beindítom a fűtést és leszigetelem a csöveket, ezután lehet: vakolni, csempézni ... lessz még mit melózni. Ebéd után készültem az IFI-re majd egy jó alkalmunk volt együtt. Este tovább készültem a Vasárnapi szolgálatokra. Vasárnap reggel Nyüvedre mentem - a teológus testvér, aki hozzánk van beosztva, nem tudott most eljönni, mert beteg. Nyüveden: Imaóra, Igehírdetés, Úrvacsoraosztás. Az ebéddel siettünk, pedig itt volt édesapám is, mert kellet igyekezzünk Biharra. A Varga Dániel édesapámnak második unokatestvére volt, együtt mentünk a temetésre, szép számban összegyűlt a család és a gyülekezet. Igyekeztem evangélizáló jelleggel is szólni, mert sok meg nem tért volt jelen. A fagyos temető után egy kicsit felmelegedtünk, majd következett az esti összejövetel Tamásiban, ahol egy néhány váradi vendégünk is volt.

Nincsenek megjegyzések: