2007. november 29., csütörtök

Munka ...

KEDDEN reggeli és családi áhítat után következett a fahordás. Má rég szerettem volna behordani a fát, mert egész nyáron fel volt hasogatva és meg is száradt rendesen, de most ősszel annyi eső esett, hogy eddig nem sikerült. Ebéd után Johanna is segített és akkor haladtunk a legjobban, amikor mind a hárman dolgoztunk, kora délutánra be is hordtunk egy fél kamion fát - a másik felét majd máskor. Este megint vízet vezettem, ezúttal a szennyvíz elvezetését oldottam meg a multkori családnál, mostmár folyik az ivóvíz és lehet mosogatni is, mert lefolyik a szennyvíz. SZERDÁN gázos nap volt, Margittára mentünk egy bizottsági taggal ügyintézésre. A gyülekezet gáz hálózatát kell bővítsük, mivel építkeztünk és a fűtés kész, most a papíroknak is utánna jártunk. Leadtuk a kérvényt a lelkipásztori lakás témájában is, ahol még ezután fogják az utcai csatlakozást elvégezni. Rovíd a beszámoljó de ráment egy fél nap. Déltán készültem, majd Imaóra és Énekóra következett. CSÜTÖRTÖKÖN bementem Váradra a megyei tanácsnál aláírtam a támogatási szerződést - kapunk egy kis támogatást az építkezéshez. Ebéd után összeraktam egy FM antennát, amivel megörvendeztettem a gazdát, mert eddig nem fogott semmit a rádiója, most meg megy szépen a Radio Vocea Evangheliei.

Nincsenek megjegyzések: