2007. november 22., csütörtök

Rohanás

Szerdán itthon voltam, gyújtóst aprítottam és egy kevés fát is vágtam, majd az irodába húzódtam - melegedni. Délután készültem az esti imaórára és a többi hétvégi alkalomra. Este Imaóra és közösségi, jó volt hallgatni a testvérek imáit és gyakorolni a közösséget is. Csütörtökön bementünk Váradra rendezni a dolgainkat, közben megálltunk Biharon is. Az úton észrevettem, hogy nem jól megy az autó. A bihari szervízbenv nem volt áram, az udvaron felemelték az autót és megmondta a mester, hogy az első fék gumitömítése kikopott és ezért néha szorít a fék. Megvettem az alkatrészeket és Váradon sikerült beszereltetni őket - s átfésülni az autó elejét is. Hát lesz még javítani való rajta. Délutánra jöttünk haza, ebéd tűz rakás, készülés az esti szolgálatokra és indulhatok is Biharra.

Nincsenek megjegyzések: